مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 10:102018-03-18فناوري

فیلترشکن هایی که شما را لو می دهند!


به تازگی گروهی از محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته اند که سه فیلترشکن یا VPN معروف اطلاعات کاربران و موقعیت آنها را در صورت لزوم، افشا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، یکی از مطمئن ترین راههایی که کاربران برای دور زدن فیلترینگ و مسدودسازی برخی وب سایت ها و اپلیکیشن ها در جهان می دانند، استفاده از فیلترشکن یا VPNهایی است که در فروشگاههای اینترنتی و آنلاین همچون پلی استور گوگل و اپ استور اپل وجود دارند.

این فیلترشکن ها به کاربران اجازه می دهند تا بدون اینکه مشخص شود از چه کشوری به اینترنت وصل می شوند، به وب سایت، اپلیکیشن و پیام رسان مورد نظر خود دسترسی یابند و از اطلاعات آن استفاده کنند.

برخی از کشورها از جمله چین قوانین سختگیرانه ای برای شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مختلف وضع کرده و به همین خاطر هم بسیاری از اپلیکیشن های معروف جهانی در این کشور مسدود و فیلتر هستند.

اما این بدان معنا نیست که کسی در چین به آنها دسترسی ندارد چرا که فیلترشکن و وی پی ان VPN هایی توسعه و ارائه داده شده است که امکان وب گردی ناشناس را به کاربران این گونه کشورها می دهد.

اما به نظر می رسد که نگرانی های جدیدی مبنی بر امنیت ضعیف و افشای اطلاعات محرمانه کاربران توسط این فیلترشکن ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترشکن هایی که شما را لو می دهند!

فیلترشکن هایی که شما را لو می دهند!