مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:412018-03-18سياسي

500 نفر از دانشجویان قزوین در ایام عید به اردو های جهادی اعزام می شوند


مسئول جهادسازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: از 3 تا 13 فرودین، بیش از 500 نفر از دانشجویان این استان در دو گروه پزشکی و فرهنگی در اردوهای جهادی به منطقه زلزله زده اعزام می شوند.

- محمدرضا بحرانی مسئول جهادسازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره بر اینکه مهمترین اهداف این اردو ها خودسازی دانشجویان است اظهار کرد: همان طور که برترین جهاد ها جهاد اکبر در معرکه نفس است.

این گذر از خود و اجابت حق بزرگ ترین و مقدس ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می ماند از این رو مهم ترین هدف برگزاری اردو های جهادی را می توان خودسازی عنوان کرد.

مسئول جهادسازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: دانشجویان با شرکت در اردو های جهادی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت و سهیم شدن در کار خیر، روحیه خودباوری و کارجهادی را در خود تقویت می کنند.

محمدرضا بحرانی تصریح کرد: تقویت روحیه جهادی دانشجویان در جهت گسترش تربیت نیرو های همطراز با انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را هدفی بزرگ در اردو های جهادی است، در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نفر از دانشجویان قزوین در ایام عید به اردو های جهادی اعزام می شوند

500 نفر از دانشجویان قزوین در ایام عید به اردو های جهادی اعزام می شوند