مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:362018-03-18فرهنگي

برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی


دبیرکل سومین جشنواره فرهنگی هنری انجمن ام اس ایران اعلام کرد: سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی در جهت حمایت از مبتلایان به ام اس و شناخت از ام اس دوم تا پانزدهم تیرماه سال 97 برگزار می شود.

- دبیرکل سومین جشنواره فرهنگی هنری انجمن ام اس ایران با نام سمفونی لک لک ها اعلام کرد؛ برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی " دبیرکل سومین جشنواره فرهنگی هنری انجمن ام اس ایران اعلام کرد: سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی در جهت حمایت از مبتلایان به ام اس و شناخت از ام اس دوم تا پانزدهم تیرماه سال 97 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" به نقل از روابط عمومی انجمن ام اس، دبیرکل سومین جشنواره فرهنگی هنری انجمن ام اس ایران اعلام کرد: سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی 2 تا 15 تیرماه سال 97 در فرهنگستان هنر تهران برگزار می شود.

ایجاد آگاهی صحیح در بین عموم جامعه نسبت به ام اس و مبتلایان ام ا و ایجاد انگیزه و خودباوری در بین مبتلایان به ام اس و همچنین توانمندی های مبتلایان و همیاری و همکاری همه اقشار جامعه اعم از چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی

برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری تجسمی و صنایع دستی