مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:312018-03-18سياسي

راهیان نور مایه خیر و برکت است/ بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است


حرکت راهیان نور منشأ خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

- راهیان نور مایه خیر و برکت است/ بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است فرمانده نیروی انتظامی گفت: حرکت راهیان نور منشأ خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرمشهر، سردار حسین اشتری شنبه شب در جشنواره ره آورد سرزمین نور در شهرستان، اظهار کرد: حرکت راهیان نور منشاء خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

وی افزود: افرادی که در قالب کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند، علاوه بر اینکه توشه ای از این فضا با معنویت دریافت می کنند، با خود صمیمت و صفا را نیز در این شهرها می آورند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمار بازدید از مناطق عملیاتی نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است و سال جاری حدود 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند و این بازدیدها در طول سال انجام می شود.

سردار اشتری با تأکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فرصت راهیان نور، عنوان کرد: تاکنون زاویه های کوچکی از دفاع مقدس به مردم و دنیا انعکاس داده شده است و هر چقدر که در بحث دفاع مقدس سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور مایه خیر و برکت است/ بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است

راهیان نور مایه خیر و برکت است/ بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است