مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 08:412018-03-18بين الملل

سناتور آمریکایی: تحریم نُجَباء، بخشی از استراتژی مقابله با ایران است


عضو تندرو کنگره ایالات متحده ضمن قلم فرسایی در یک روزنامه اسراییلی، خواستار برخورد جدّی با متحدان ایران در منطقه شد و نوشت: تحریم نُجَباء، اقدامی مناسب در قالب یک استراتژی بزرگتر یعنی مقابله با ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عضو تندرو کنگره ایالات متحده ضمن قلم فرسایی در یک روزنامه اسراییلی، خواستار برخورد جدّی با متحدان ایران در منطقه شد و نوشت: تحریم نُجَباء، اقدامی مناسب در قالب یک استراتژی بزرگتر یعنی مقابله با ایران است.

سناتور جمهوری خواه و طراح لایحه تحریم نُجَباء در کنگره ایالات متحده، خواستار حمله آمریکا به گروه های مقاومت عراق به دلیل همراهی با سیاست های ایران شد.

تِد پو با انتشار یادداشتی در روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، از استراتژی جدید دونالد ترامپ برای مقابله با ایران ابراز خرسندی کرد و نوشت: با این تصمیم، حمایت های ایران از گروه های شبه نظامی تروریستی [!]به کانون تمرکز آمریکا بدل خواهد شد.

وی با اذعان به جایگاه بزرگ و قابل توجه گروه های مقاومت در عرصه سیاسی ـ.

اجتماعی عراق، افزود: در مقطع فعلی، گروه هایی مانند حزب الله النُجَباء و عصائب اهل الحق کنترل بخش زیادی از قلمرو آزاد شده از داعش در عراق و سوریه را به دست گرفته اند و این امر به امتداد هلال شیعی از ایران تا مدیتران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: تحریم نُجَباء، بخشی از استراتژی مقابله با ایران است

سناتور آمریکایی: تحریم نُجَباء، بخشی از استراتژی مقابله با ایران است