مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 02:052018-03-17اقتصادي

قابلیت های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام


شیائومی عرضه ترازوی دیجیتال و هوشمندی را در هند آغاز کرده است که گفته می شود قابلیت های منحصر به فرد و جذابی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شیائومی که حضور فعالانه ای در هندوستان دارد، حالا اعلام کرده که می خواهد ترازوی دیجیتال و هوشمندی را در راستای حفظ سلامتی و تناسب اندام کاربرانش عرضه و روانه بازار کند که با اپلیکیشن می فیت (Mi Fit) در گوشی و دستبند و ساعت های هوشمند نیز در ارتباط است.

اطلاعات مربوط به کاهش و افزایش وزن آنها را در اختیارشان قرار می دهد.

ترازوی هوشمند شیائومی به دلیل ویژگی و قابلیت های منحصر به فردی که دارد، با سایر نمونه های مشابه خود در بازار متمایز است که از جمله این قابلیت ها می توان به صفحه نمایش شیشه ای مجهز به چراغ LED، امکان نمایش درصد آب ذخیره شده در بدن، وزن دقیق ماهیچه های بدن، چربی ها و استخوان های بدن، شاخص BMI و میزان متابولیسم کاربران اشاره کرد.

این ترازوی هوشمند و دیجیتالی که می بادی (Mi Body) نام دارد، در برابر آب و گرد و غبار نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و صفحه نمایش آن هنگام شب، روشن شده و امکان دیدن اطلاعات درج شده برروی آن را برای کاربرانش فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام

قابلیت های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام