مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 00:552018-03-17فرهنگي

7 روز مقابل دوربین ها زندگی کن!


«رئالیتی شو»، یک ژانر سینمایی تلویزیونی محسوب می شود که در این سال ها اقبال به آن در کشورهای مختلف دنیا، از جمله کشورهای توسعه یافته، افزایش یافته است.

- گزارش ایسنا از رقابت هنرمندان ایران و لبنان در رئالیتی شو ابوطالب 7 روز مقابل دوربین ها زندگی کن! رئالیتی شو ، یک ژانر سینمایی تلویزیونی محسوب می شود که در این سال ها اقبال به آن در کشورهای مختلف دنیا، از جمله کشورهای توسعه یافته، افزایش یافته است.

این ژانر هنری در واقع طرح پیچیده و مشخص شده ای دارد که شرکت کنندگان تا هنگام وقوع از آن مطلع نمی شوند و ممکن است تا آخرین سکانس همانند مخاطب، هر لحظه شگفت زده شوند.

از آنجا که روند شکل گیری این ساختار به واکنش و تصمیم های شرکت کنندگان وابستگی دارد، می توان گفت که همه عوامل و سازندگان همانند مخاطبان، تا پایان کار، با غافلگیری هایی مواجه می شوند.

در واقع رئالیتی شو در عین داشتن فیلمنامه ای کلی، رقابتی واقعی است که شرکت کنندگان آن اختیار دارند رفتار و بازی خود را تعیین کنند و در عین حال در بستر مشخصی که کارگردان طراحی کرده و در واقع در مسیر خواسته های او گام بردارند.

در این میان با وجود پیشرفت روزافزون رئالیتی شو در ساختار نمایشی برخی کشورهای جهان، این سبک از برنامه سازی به تازگی در کشور ما جان گرفته است و در مسیر پیشرفت قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 روز مقابل دوربین ها زندگی کن!

7 روز مقابل دوربین ها زندگی کن!