مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 00:152018-03-17اجتماعي

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم از سال 97


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره روند برگزاری امتحانات نهایی با استقرار پایه دوزادهم و تکمیل ساختار آموزشی3-3-6 از سال تحصیلی آتی عنوان کرد: - با 12 ساله شدن ساختار، امتحانات نهایی، از پایه سوم مقطع متوسطه دوم فعلی به پایه دوازدهم و سال آخر منتقل می شود.

علی زرافشان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه درس ملی و تغییرات آن در پی تحقق سندتحول بنیادین اظهار کرد: دروس دوره متوسطه تلاش می کنند دانش آموز را برای زندگی فــردی و اجتماعی آماده کنند.

وی افزود: در شاخه فنی وحرفه ای و کاردانش، با توجه به اینکه از سال آینده دوره 11 ساله به دوره 12 ساله تبدیل می شود، چشم انداز مطلوب ما ارتقای مهارت ها و شایســتگی های مثبت اســت، زیرا دانش آموز قرار است با گذراندن دوره کاردانی به صورت پیوسته وارد بازار کار شود و یا ادامه تحصیل تکمیلی داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مسیر جدید چالش هایی نیز با خود به همراه دارد گفت: یکی از این چالش ها نحوه و شرایط ادامه تحصیل پس از دوره پنج ساله کاردانی و دیگری تامین نیروی انسانی مورد نیاز است که در حال ساماندهی و برنامه ریزی برای آن هستیم.

زرافشان درباره روند برگزاری امتحانات نهایی با استقرار پایه دوزادهم و تکمیل ساختار آموزشی3-3-6 از سال تحصیلی آتی عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم از سال 97

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم از سال 97