مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 22:212018-03-17سياسي

گسترش فرهنگ وقف موجب فقرزدایی فرهنگی می شود


گسترش فرهنگ وقف می تواند از جامعه فقرزدایی کند و این فقرزدایی فقط به معنای مالی و غذایی نیست بلکه می تواند فقرزدایی فرهنگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، محمد اسلامی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با موضوع طرح آرامش بهاری اظهار کرد: وقف صدقه جاریه، سنت حسنه و ماندگاری است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ وقف و گسترش آن در جامعه هرچقدر کار کنیم کم است، افزود: مسؤولان اوقاف در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف فقط به دهه وقف اکتفا نکنند بلکه در طول سال به ترویج و تبیین آن بپردازند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ وقف به خوبی در جامعه تبیین نشده است، تصریح کرد: فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف است و استان مازندران یکی از استان های نخست کشور در حوزه آی.

تی.

سی به شمار می رود که باید از آن به خوبی بهره گیری کرد.

اسلامی با تاکید بر اینکه وقف نامه ها به مردم معرفی شود تا همه از اهداف واقفان خیراندیش مطلع شوند که این یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ وقف به شمار می رود، ادامه داد: با گسترش فرهنگ وقف می شود جامعه را فقرزدایی کرد و این فقرزدایی فقط به معنای مالی و غذایی نیست بلکه می تواند فقرزدایی فرهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ وقف موجب فقرزدایی فرهنگی می شود

گسترش فرهنگ وقف موجب فقرزدایی فرهنگی می شود