مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 18:112018-03-17سياسي

85 درصد اقتصاد کشور دولتی و شبه دولتی است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ضرورت تلاش مدیران اقتصادی برای ارتقای جایگاه خصوصی سازی در کشور، گفت: امروزه 85 درصد از اقتصاد کشور دولتی و شبه دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از میبد، کمال دهقانی فیروزآبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میبد با اشاره به موضوع آب و اتفاقات اخیری که موجب قطع آب انتقالی به استان یزد شده بود، اظهار داشت: خط آب انتقالی به یزد که آب شرب و آشامیدنی استان یزد را تأمین می کند از تونل سوم کوهرنگ بوده و از سرشاخه های کارون است و هم زمان خط یک و دو کوهرنگ برای اصفهان آب را تأمین می کند و از جهت آب انتقالی این دو به هم ربطی ندارند.

وی افزود: منابع و ذخایر آب، نفت و گاز از انفال هستند و کسی نمی تواند بگوید هر چیز مخصوص همان شهر است؛ بلکه توزیع آن در مدیریت کلان کشوری و در اختیار دولت و قانون است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به مسئولیت بنده در کمیسیون امنیت ملی از زمان شروع برخی تحرکات در اصفهان برای قطع آب انتقالی به استان یزد مرتباً با وزیر کشور و معاون امنیتی وزیر در ارتباط بودم و تأکید داشتیم که این مشکل باید مرتفع شود و نباید به یک مشکل امنیتی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد اقتصاد کشور دولتی و شبه دولتی است

85 درصد اقتصاد کشور دولتی و شبه دولتی است