مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 17:112018-03-17سياسي

شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد.

- انتقاد نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از نابسمانی تبلیغات شهری مشهد:شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد در واکنش به نوع جدید تبلیغات شهری که اولین بروز آن در میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز وضعیت نابسامانی در مشهد نسبت به تبلیغات شهری صورت می گیرد که دور از شأن مشهد است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به این موضوع باید واکنش نشان دهد، افزود: شهرداری عضوی از اعضای موضوع ساماندهی تبلیغات شهری است و اینطور نباید باشد که چون شهرداری تابلوهای شهری را در اختیار دارد، مجاز است، هر کاری در ارتباط با تبلیغات درون شهری انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به تزیینات شهری در دهه اول محرم اشاره کرد و متذکر شد: شهرداری یک بار در بحث محرم اقدامات غلطی را انجام داد که متأسفانه برخورد مناسب با این موضوع صورت نگرفت و مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد

شهرداری مشهد به تنهایی حق تصمیم گیری محتوای تابلوهای شهری را ندارد