مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 15:102018-03-17اقتصادي

فعالیت 30 برند در زمینه لباس نوجوان


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: امروز 30 برند به طور اختصاصی در زمینه لباس نوجوان فعالیت دارند هر چند که این میزان برای تعداد بالای نوجوانان ما کافی نیست و عرضه آن ها نیز با مشکلاتی مواجه است.

- حمید قبادی - دبیر کارگروه مد و لباس کشور درباره اقدامات سه ساله ی این کارگروه در زمینه طراحی لباس نوجوان، اظهار کرد: از آنجا که پوشاک مناسب نوجوان دچار کاستی هایی بود ما از سه سال گذشته در این زمینه اقداماتی را انجام داده ایم و در حال حاضر برای لباس دختران نوجوان در مراحل خوبی هستیم.

او که در برنامه تلویزیونی پرانتز باز سخن می گفت، درباره دلایل گرایش برخی به لباس هایی با طرح غربی اشاره کرد و افزود: مسلما اگر ما پاسخگوی نیاز مردم نباشیم آن ها نیاز خود را از راه های دیگری برطرف می کنند.

با این همه از وقتی که ما مساله مد را در کشور به رسمیت شناختیم و نوآوری و خلاقیت و آن را ضابطه مند کردیم تا تحت تاثیر سلیقه ها قرار نگیرد، شرایط بهترشده است.

به طور مثال تا پیش از این در نوع رنگ انتخابی دچار محدودیت هایی بودیم اما در حال حاضر محدودیت رنگی وجود ندارد هرچند که باید در این زمینه ملاحظات عرف در نظر گرفته شود.

قبادی برای پیشگیری از اختلاف سلیقه خانواده ها و نوجوانان در انتخاب لباس مورد نظر بیان کرد: انتخاب لباس یک جنبه ی روانشناسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 برند در زمینه لباس نوجوان

فعالیت 30 برند در زمینه لباس نوجوان