مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 14:512018-03-17بين الملل

سریال همه خانواده من نوروز روی آنتن آی فیلم


مجموعه همه خانواده من از دومین روز سال 97 از شبکه آی فیلم فارسی روی آنتن قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، برنامه این هفته ما مردم در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوعاتی همچون ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون و انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا می پردازد.

مجموعه همه خانواده من از دومین روز سال 97 از شبکه آی فیلم فارسی روی آنتن قرار می گیرد و در نهایت بحران اقتصادی بوجود آمده در دنیا به بهانه شروع آن از آمریکا و اصرار این کشور برای تعیین دلار به عنوان واحد پول جهانی، سوژه مستندی است که به آنتن هیسپان تی وی رسیده است.

شبکه آی فیلم در آستانه سال نو اپلیکیشن جامع کانال آی فیلم فارسی را برای ارتباط نزدیک تر با مخاطبان پروپاقرص این شبکه طراحی و رونمایی کرد.

ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون در شبکه پرس تی وی برنامه این هفته ما مردم در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوعاتی همچون ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون و انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، ابتدا موضوع ملاقات ترامپ رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رییس جمهوری کره شمالی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این موضوع با حضور شیهوکو گوتو، وابسته ارشد مرکز ویلسون مورد بررسی قرار می گیرد و از جمله محورهای آن ریسک این اتفاق برای ایالات متح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال همه خانواده من نوروز روی آنتن آی فیلم

سریال همه خانواده من نوروز روی آنتن آی فیلم