مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 13:512018-03-17دانش

اختتامیه نمایشگاه عکس اردو های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد


اختتامیه نمایشگاه عکس اردو های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و بسیج دانشجویی استان یزد، اختتامیه نمایشگاه عکس اردو های جهادی با عنوان نمایشگاه فوکوس روی بهشت در محل گالری دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این مراسم از کادر اجرایی وبرترین های این نمایشگاه عکس که به همت حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

فاطمه امامی با اشاره به اینکه استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم، تأثیرگذارتر خواهد بود اظهار داشت: در این نمایشگاه با بهره گیری از ابزار هنر ماهیت اردو های جهادی و وضعیت مناطق کمتر توسعه یافته که اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در آن برگزار شد، تبیین شد.

این فعال دانشجویی با تقدیر از حمایت های مسئولین دانشگاهی در برگزاری این نمایشگاه هنری و همراهی آن ها در اردو های جهادی، خاطرنشان کرد: اردو های جهادی مصداق بارز آتش به اختیار بودن و عرصه فعالیت مناسبی برای خودسازی و تلاش برای آبادانی کشور است و تلاش برای فراگیر شدن این اردو ها در بین دانشجویان و معرفی آن ها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نمایشگاه عکس اردو های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه عکس اردو های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد