مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 13:412018-03-17بين الملل

گسترش همکاری دفاعی محور مذاکرات فرمانده نیروی دریایی پاکستان در عربستان


فرمانده نیروی دریایی پاکستان، در سفر رسمی به عربستان درباره افزایش همکاری دفاعی، آموزش مشترک نیروها و تأمین امنیت مرزهای آبی به گفت و گو با مقامات این کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد،دریادار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان، در سفر رسمی به عربستان درباره افزایش همکاری دفاعی، آموزش مشترک نیروها و تأمین امنیت مرزهای آبی به گفت و گو با مقامات این کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی پاکستان، محور اصلی این سفر افزایش همکاری های دفاعی دو کشور اعلام شده است.

عباسی نقش پاکستان برای مبارزه با تروریسم و توان این کشور برای تأمین امنیت در آب های اقیانوس هند را برای همتای عربستانی خود تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی پاکستان"، ظفر محمود عباسی ضمن بازدید از دانشگاه افسری فهد با فرماندهان نیروی دریایی عربستان دیدار و درباره گسترش همکاری نظامی به رایزنی با آن ها پرداخت.

چندی پیش نیروی دریایی پاکستان از برگزاری چهارمین رزمایش دریایی اسلام آباد- ریاض نزدیک سواحل کراچی و در اقیانوس هند خبر داد.

سال گذشته رزمایش مشترک با نام شهاب 1 بین پاکستان و عربستان برگزار شد این در حالی است که در مهرماه سال جاری نیز دو کشور رزمایش نیروهای زمینی با  عنوان الصمصام را برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دفاعی محور مذاکرات فرمانده نیروی دریایی پاکستان در عربستان

گسترش همکاری دفاعی محور مذاکرات فرمانده نیروی دریایی پاکستان در عربستان