مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 11:262018-03-17ورزشي

نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر! + عکس


حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در تئاتر شهر تبریز به تماشای نمایش "گوشهایم را بشنو" نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهمن امسال بود با دستور مستقیم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نرده هایی که صف مسوولان را از مردم در نماز جمعه جدا می کرد، برداشته شد تا دیگر هیچ دیواری بین خدمتگزاران نظام و ملت قرار نگیرد که موجب موج مثبت در جامعه شد.

رویکرد و رفتار مردمی حجت الاسلام آل هاشم در سال جاری پس از انتصاب مورد توجه مردم و رسانه ها بوده به طوریکه تجلیل از نخبگان در بین صلاتین در نماز جمعه و پیگیری مسائل خبرنگاران، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، استفاده از تاکسی، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم،رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته است.

نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در تئاتر شهر تبریز،به تماشای نمایش "گوش هایم را بشنو" نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر! + عکس

نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر! + عکس