مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:562018-03-17سياسي

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مسئولین دانشگاه انتقاد کرد


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بیانیه ای اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از اجرای سلیقه ای مسئولین دانشگاه و عدم همکاری در کار های فرهنگی توسط تشکل های دانشجویی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین طی بیانیه ای از اجرای سلیقه ای مسئولین دانشگاه و عدم همکاری با انجام کارهای فرهنگی توسط تشکل های دانشجویی این دانشگاه انتقاد کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی کار فرهنگی در دانشگاه اصل است ؛ یک کار فوق العاده ، یک کار حاشیه ای نیست ؛ به کار فرهنگی اهمیت باید داده شود.

(مقام معظم رهبری 1395/3/29) امروز که یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب موضوعات فرهنگی جامعه و بخصوص کار فرهنگی در دانشگاه ها است گویا مسئولین دانشگاه ، از ریاست تا مدیرفرهنگی دانشگاه در خواب به سر می برند.

روزی با بهانه ی نبود بودجه به مقابله با تشکل ها و کانون های فرهنگی می پردازند، روزی هم با ایجاد بروکراسی های پیچیده ی اداری تا جایی که بیشتر توان مجموعه های دانشجویی نه برای خلاقیت در کار فرهنگی بلکه برای گرفتن مجوزها و….

صرف می شود.

امروز شاهد مشکلات عدیده در حوزه ی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه هستیم مشکلات کوچک و بزرگی که دیگر انرژی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مسئولین دانشگاه انتقاد کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مسئولین دانشگاه انتقاد کرد