مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:302018-03-17بين الملل

استقرار مخفیانه زیردریایی های هسته ای روسیه در نزدیکی سواحل آمریکا


یک فرمانده بلندپایه ارتش روسیه مدعی شد، زیردریایی های هسته ای این کشور اخیرا در یک رزمایش توانسته اند بدون آنکه آمریکایی ها متوجه حضور آنها شوند به نزدیکی سواحل آمریکا برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از هیل، این خبر در یک برنامه تلویزیونی شبکه نظامی "زوزدا" (استار) متعلق به وزارت دفاع روسیه اعلام شد.

این شبکه یک سلسله برنامه تلویزیونی را درباره یک زیردریایی کلاس "آکولا" از نوع "شچوکا- بی" در دست پخش دارد.

یک فرمانده اسکادران زیردریایی های ارتش روسیه که در این برنامه صحبت می کرد گفت که دستور داده تا این زیردریایی ها در جریان یک مانور در نزدیکی پایگاه های ارتش آمریکا مستقر شوند.

این فرمانده به نام سرگیی استارشینوف به شبکه زوزدا گفت: این ماموریت با موفقیت به انجام رسید و زیردریایی ها در مکان های تعیین شده در اقیانوس استقرار یافته و سپس به پایگاه بازگشتند.

استارشینوف در پاسخ به اینکه آیا این زیردریای ها توانستند در این ماموریت از چشم رادارها پنهان بمانند گفت: البته این ماموریت آنها بود و به آنها گفته شده بود که بروند و بدون آنکه تشخیص داده شوند بازگردند.

این فرمانده گفت که زیردریایی های روسیه به اندازه کافی به سواحل آمریکا نزدیک شدند اما به هیچ وجه مرزهای دریایی آمریکا را نقض نکردند و در آب های بی طرف ماندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مخفیانه زیردریایی های هسته ای روسیه در نزدیکی سواحل آمریکا

استقرار مخفیانه زیردریایی های هسته ای روسیه در نزدیکی سواحل آمریکا