مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:052018-03-17بين الملل

"فیلق الرحمان" پیشنهاد روسیه برای ترک غوطه را رد کرد


فیلق الرحمان، یکی از گروه های مخالف مسلح اصلی در غوطه شرقی پیشنهاد روسیه برای تسلیم کردن نیروهایش و خروج از منطقه را نپذیرفت.

- "فیلق الرحمان" پیشنهاد روسیه برای ترک غوطه را رد کرد فیلق الرحمان، یکی از گروه های مخالف مسلح اصلی در غوطه شرقی پیشنهاد روسیه برای تسلیم کردن نیروهایش و خروج از منطقه را نپذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از وائل علون، سخنگوی گروه فیلق الرحمان گزارش داد: سازمان ملل پیشنهادات روسیه را به ما ابلاغ کرده اما آنچه که روسیه از ما می خواهد مبنی بر تسلیم کردن نیروهایمان از طریق مذاکرات داخلی قابل قبول نیست.

گروه فیلق الرحمان چند روز قبل مخالفت خود را با مذاکره با دمشق درباره خروج نیروهایش از غوطه شرقی اعلام کرده بود.

پایگاه های این گروه در غوطه هدف حملات هوایی ارتش سوریه قرار گرفته و در بمباران های روز سه شنبه در حموریه 12 تن از نیروهای این گروه از جمله دو تن از فرماندهان آنها کشته شدند.

مرکز آشتی حمیمیم به تازگی اعلام کرد در پی درخواست های مطرح شده مبنی بر جدایی فیلق الرحمان از گروه تروریستی النصره، جنگ خیابانی در غوطه شرقی بالا گرفته است.

روسیه در حال رایزنی با گروه های مخالف متعددی در غوطه درباره خروج غیرنظامیان از این منطقه و در مقابل امکان عقب نشینی این شبه نظامیان همراه با خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"فیلق الرحمان" پیشنهاد روسیه برای ترک غوطه را رد کرد

"فیلق الرحمان" پیشنهاد روسیه برای ترک غوطه را رد کرد