مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 07:412018-03-17سياسي

مصطفی قربانی شعار سال در ترازوی اقدام


افکار عمومی اکنون و در پایان سال منتظر است تا میزان پایبندی مسئولین به این شعار و همچنین میزان تلاش و گام برداشتن آنها برای تحقق این هدف مهم را ببیند.

- انتخاب عنوان های شعار سال اقدامی هوشمندانه است که برای بسیج امکانات و تمرکز انرژی و ظرفیت ها برای تحقق آن شعار صورت می گیرد.

درواقع، شعار سال را می توان جزو مهمی از راهبرد اداره کشور دانست و مسلم است که خود این عنوان شعار، مهمترین بخش این راهبرد؛ یعنی هدف گذاری است.

به عبارت دیگر، معمولاً و براساس تجربه ثابت شده که انتخاب عنوان شعار سال متأثر از دو متغیر مهم است؛ اول موضوعی که علی رغم اهمیت و ضرورت، در سال قبل مورد غفلت واقع شده و یا در تلاش برای تحقق آن، چندان موفقیتی حاصل نشده است و دوم اینکه بر این اساس، باید در سال آینده(پیش رو) برای تحقق هر چه بهتر آن مسأله یا مسائل تلاش جدی صورت گیرد.

حال اگرچه نام گذاری سال ها اقدامی بسیار مهم است، اما در نوع مواجهه و عمل به الزامات آن، متأسفانه چالش ها و نقص های اساسی وجود دارد.

رویه ی مواجه با این موضوع؛ یعنی شعار سال، بویژه در طی چند سال اخیر اینگونه بوده که در ابتدای سال(معمولاً تا پایان فرودین ماه هر سال) با استقبال دستگاه ها و مسئولان مختلف قرار گرفته؛ با آب و تاب از آن سخن می گویند و حتی همایش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی قربانی شعار سال در ترازوی اقدام

مصطفی قربانی شعار سال در ترازوی اقدام