مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 04:562018-03-17سياسي

آیا انتخابات 2018 روسیه، مرد یخی را ذوب می کند


این دور از انتخابات ریاست جمهوری روسیه روز یکشنبه در فضایی برگزار می شود که اکثر نظرسنجی ها برتری رییس جمهور فعلی این کشور از دیگر رقبایش را ترسیم می کند اما باید منتظر ماند و دید صندوق های رأی چه سرنوشتی برای روسیه رقم می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 در روسیه صبح روز یکشنبه 18 مارس (27 اسفندماه) در تمام شهرهای این کشور آغاز خواهد شد.

و برای نخستین بار است که این انتخابات در سومین یکشنبه از ماه مارس قرار است که برگزار شود.

تا پیش از این دومین یکشنبه ماه مارس به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روسیه در نظر گرفته شده بود و تنها در مواردی استثنا بود که برگزاری انتخابات به سومین یکشنبه ماه مارس منتقل می شد اما از سال 2017 میلادی این تاریخ رسما در متمم قانون انتخابات روسیه گنجانده شده است.

در این دور از انتخابات ریاست جمهوری روسیه 7 کاندیدای دیگر قرار است با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فعلی این کشور برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت کنند.

پاول گرودینین ، ولادیمیر ژیرینوفسکی ، سرگیی بابورین ، گریگوری یاولینسکی ، بوریس تیتوف ، ماکسیم سورایکین و یک زن به نام کسنیا سابچاک رقبای ولادیمیر پوتین در این دور از انتخابات روسیه خواهند بود؛ انتخاباتی که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان آمریکا، اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا انتخابات 2018 روسیه، مرد یخی را ذوب می کند

آیا انتخابات 2018 روسیه، مرد یخی را ذوب می کند