مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 19:562018-03-16فرهنگي

کتاب های مازاد را به دفتر مطالعات رسانه وزارت ارشاد اهدا کنید


رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه از عموم استادان، صاحب نظران و فرهیختگان حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی دعوت می کند کتاب های مازاد خود را به کتابخانه تخصصی این دفتر اهدا کنند.

- حمید ضیایی پرور در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه "، گفت: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محل مراجعه دانشجویان و علاقمندان ارتباطات و رسانه است از این رو در آستانه بهار طبیعت و خانه تکانی عمومی، چنانچه کسانی کتاب های ارتباطی در اختیار دارند که مورد نیازشان نیست آن را دور نریخته و در اقدامی خداپسندانه به این دفتر تحویل دهند.

این مدرس علوم ارتباطات اظهار داشت: اینگونه کتابها که ماندن آن در قفسه های منزل بجز فرسودگی کارایی ندارند بهتر است که با اهدا به کتابخانه این دفتر، بارها و بارها مورد مطالعه علاقمندان این حوزه قرار گیرند.

ضیایی پرور از داوطلبان مشتاق برای شرکت در این فراخوان خواست، کتاب های مورد نظر را آماده کرده و با همکاران کتابخانه دفتر به شماره88733771 تماس بگیرند تا نسبت به اعزام خودرو و تحویل کتاب های اهدایی آنها در محل کار یا منزل شما اقدام لازم بعمل آید.

وی یادآور شد: کتابخانه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 هزار جلد کتاب تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه دارد و حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های مازاد را به دفتر مطالعات رسانه وزارت ارشاد اهدا کنید

کتاب های مازاد را به دفتر مطالعات رسانه وزارت ارشاد اهدا کنید