مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 16:102018-03-16سياسي

در سال آتی برای ارائه کارنامه ای با عظمت از انقلاب برنامه ریزی شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در سال آتی که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است برای ارائه کارنامه ای با عظمت برنامه ریزی و تدبیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز سیاسی عبادی جمعه اراک عنوان کرد: همه ما در برابر اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مسئولیت داریم، باید با تمام وجود این مسئولیت را احساس کرد چراکه ما حاملین امر و نهی خداوند هستیم و تنها وظیفه نداریم که در درون اسلام مجاهدت داشته باشیم بلکه باید برای همه بشریت مجاهدت داشت و در مقابل 7.

5 میلیارد نفر جمعیت جهان وظیفه داریم.

وی خودسازی و مایه آبروی ائمه اطهار بودن را عامل انجام این مسئولیت دانست و گفت: اسلام تاکنون با شمشیر پیش نرفته است بلکه با انسانیت و مهربانی به جلو حرکت کرده است و هیچ گاه با نگاهی هسته ای و اتمی رفتار نکرده است و تنها افراد احمق و دیوانه حرف از جنگ هسته ای برای پیشرفت خود به میان می آورند.

امام جمعه اراک بیان کرد: تربیت کردن شهید مطهری ها و سردار سلیمانی ها به تمام عالم می ارزد، پس باید از فرصت کنونی برای تربیت خود و خودسازی جهت انجام مسئولیت خود استفاده کرد و فضای خانه باید فضای تربیت انسان ها با لیاقت و مادران و پدران شایسته برای آیندگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال آتی برای ارائه کارنامه ای با عظمت از انقلاب برنامه ریزی شود

در سال آتی برای ارائه کارنامه ای با عظمت از انقلاب برنامه ریزی شود