مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 14:562018-03-16سياسي

روحانی چگونه به اغتشاشات سال 96 دامن زد؟/ #مشکلات_معیشتی و دولتی که خواب است!


پس از اعتراضات اقتصادی در شهر های مختلف ایران، نظر سنجی یکی از مراکز دولتی یعنی ایسپا که اخیرا منتشر شده است، حقایق تلخی را برای دولت روشن کرد.

- بیش از 87 درصد مردم ریشه تمامی اعتراضات را مسائل اقتصادی عنوان کردند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-سیدمهدی حاجی آبادی؛ مربع ناکارآمدی حامیان دولت پس از استعفای نجفی در شهرداری تهران تکمیل شد.

اگر تا چند سال قبل اصلاح طلبان می توانستند ادعا کنند که در قدرت سهمی امروز سکان قوه مجریه، قوه مقننه و بسیاری از شهرداری های کلان شهر ها از جمله شهرداری تهران در اختیار اصلاح طلبان قرار دارد.

با این حال وضعیت کنونی کشور و کیفیت عملکرد دستگاه های یاد شده و در عین حال نوع نگاه مردم و میزان رضایت افکار عمومی حکایت از آن دارد نه حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در دولت توانسته اند به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند، نه محمدرضا عارف توانسته به عنوان رییس فراکسیون اکثریت مجلس و لیدر اصلاح طلبان در قوه مقننه گامی در جهت رضایت مردم بردارد و نه محمد علی نجفی و همکارانش در شهرداری تهران در این مدت توانسته اند عملکردی از خود بجای گذارند که باعث رضایت و خشنودی شهروندان شود.

در حقیقت این چهار نفر به نماد های ناکارآمدی اصلاح طلبان همراه با اشرافی گری بدل شده اند و افکار عمومی با نگاه انتقادی شدید به عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی چگونه به اغتشاشات سال 96 دامن زد؟/ #مشکلات_معیشتی و دولتی که خواب است!

روحانی چگونه به اغتشاشات سال 96 دامن زد؟/ #مشکلات_معیشتی و دولتی که خواب است!