مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 11:512018-03-16بين الملل

سجادپور: عقب نشینی و خروج احتمالی آمریکا از برجام چالشی اساسی برای واشنگتن


رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه کشورمان عقب نشینی و خروج احتمالی آمریکا از برجام را چالشی اساسی برای واشنگتن خواند و گفت: تمام بازیگران مخالف خروج احتمالی آمریکا از برجام هستند.

- عقب نشینی و خروج احتمالی آمریکا از برجام چالشی اساسی برای واشنگتن به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست تحلیل برجام با حضور و سخنرانی سیدمحمد کاظم سجادپور رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه ایران، محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، استادان و دانشجویان روابط بین الملل و تعدادی از دیپلمات های خارجی در دانشگاه توب در آنکارا  برگزار شد.

در این نشست محتوای توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سیدمحمد کاظم سجادپور با اشاره به اینکه برجام را تنها با خبرهای لحظه ای می توان تحلیل کرد، گفت: هرگونه عقب نشینی و خروج احتمالی از برجام  چالشی اساسی برای آمریکا است.

    وی افزود: برجام قرارداد بین ایران و ایالات متحده نیست بلکه سندی حقوقی بین المللی بین کشورهای اثرگذار در معادلات جهانی، محسوب می شود.

سجادپور بیان کرد: ایران یک برتری اخلاقی در زمینه امضا و اجرای برجام دارد و سیاست ایران همراه و همگام با عمل به تعهدات خود در برابر برجام است و این نوعی برتری محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادپور: عقب نشینی و خروج احتمالی آمریکا از برجام چالشی اساسی برای واشنگتن

سجادپور: عقب نشینی و خروج احتمالی آمریکا از برجام چالشی اساسی برای واشنگتن