مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 11:412018-03-16اقتصادي

فارس خبر می دهد نشست رسمی تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور 3 وزیر آغاز شد


نشست تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور وزرای اقتصاد، صنعت و کار و گروه های کارگری و کارفرمایی در وزارت کار آغاز شد.

- نشست رسمی تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور 3 وزیر آغاز به کار کرد نشست تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور وزرای اقتصاد، صنعت و کار و گروه های کارگری و کارفرمایی در وزارت کار آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سومین نشست شورای عالی کار با دستور کار تعیین دستمزد سال 97 کارگران مشمول قانون کار از صبح امروز با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی آغاز شد.

این نشست که در وزارت کار با دستور کار تعیین مزد سال 97 کارگران برگزار می شود، سومین جلسه شورای عالی کار است و با توجه به حضور تمام اعضا احتمالا مزد 97 امروز نهایی شود.

بر اساس این گزارش در نشست اخیر شورای عالی کار هزینه 2 میلیون و 670 هزار تومانی برای سبد معیشت کارگری به توافق رسید در حالی که این رقم اختلاف یک میلیون و 700 هزار تومانی با حداقل مزد کارگران دارد.

در نشست امروز علاوه بر افزایش حداقل مزد به عنوان مبنای حداقل دریافتی کارگران، سایر مزایای شغلی از جمله بن کارگری، حق مسکن، پایه سنوات، مورد چانه زنی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد نشست رسمی تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور 3 وزیر آغاز شد

فارس خبر می دهد نشست رسمی تعیین دستمزد سال 97 کارگران با حضور 3 وزیر آغاز شد