مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 02:052018-03-15دانش

ارائه آموزش های مهارتی به بیش از 800 دانشجوی دانشگاه علامه


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از مهارت آموزی بیش از 800 دانشجوی این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: از سال آینده تمامی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در کنار تحصیل خود آموزش های مهارتی دریافت می کنند.

- دکتر حسین سلیمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب برگزاری دوره های مهارتی دانشجویان در دانشگاه علامه بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود: در حال حاضر حدود 800 دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در کنار تحصیل، دوره های مهارت آموزی متناسب با علایق، نیاز بازار و رشته های مرتبط را در این دانشگاه می گذرانند و خوشبختانه دوره پایلوت اجرای این طرح با موفقیت بسیار انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از سال آینده تمام دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در کنار تحصیل خود دوره های مهارت آموزی را خواهند گذراند تا بعد از فارغ التحصیلی مشکلی برای جذب در بازار کار نداشته باشند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به استقبال بالای دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در آموزش های مهارتی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 1800 دانشجو برای حضور در این کلاس های آموزشی ثبت نام نمودند که تنها توانستیم 800 نفر آن ها را جذب کنیم و مابقی متقاضیان در دوره های بعدی آموزش خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مهارتی به بیش از 800 دانشجوی دانشگاه علامه

ارائه آموزش های مهارتی به بیش از 800 دانشجوی دانشگاه علامه