مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 14:552018-03-15فرهنگي

چه خبر از نمایشگاه های هنری؟


گالری ها و مرکزهای فرهنگی هنری تهران با برگزاری نمایشگاه هایی میزبان هنردوستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 18 عکس عباس کیارستمی از فضاهای خلق شده و بازدیدکنندگان موزه لوور، در کنار دیگر آثار این موزه مطرح جهانی روی دیوارهای موزه ملی به نمایش گذاشته شدند.

این مجموعه عکس، نماهایی هستند که کیارستمی در بازدیدهای متعددش از موزه لوور فرانسه در سال های 1374 تا 1390 ( 1996 تا 2012 میلادی) در تالارهای نقاشی و مجسمه های موزه لوورثبت کرده است.

همچنین یکی از آثار انتخاب شده از موزه ی لوور برای نمایش در موزه ی ملی ایران، نمایش یکی از آثار رامبرانت ، نقاش مشهور هلندیِ از قرن هفدهم میلادی است که از 14 اسفند به مدت چهار ماه در موزه ی ملی ایران به نمایش درآمده است.

نمایشگاه لوور در تهران منتخبی از آثار موجود در سالن های اصلی موزه لوور است که به دنبال تبادلات فرهنگی بین ایران و فرانسه و با حمایت مالی یک بانک خصوصی تا 18 خرداد ماه سال آینده در تهران و موزه ملی ایران برپاست.

موزه هنرهای معاصر تهران این روزها موزه هنرهای معاصر تهران میزبان آثار علی اکبر صادقی ـ نقاش، تصویرساز، مجسمه ساز و انیماتور ـ است.

در این نمایشگاه بیش از 200 اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلم های نادری از هنر پویانمایی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از نمایشگاه های هنری؟

چه خبر از نمایشگاه های هنری؟