مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 14:102018-03-15اجتماعي

خوشه کفش و دمپایی در شکوهیه قم فعال می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از بستر سازی آغاز عملیات اجرایی آماده سازی زیرساخت های فاز 96 هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه برای استقرار واحدهای صنعتی خوشه کفش و دمپایی قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر طیبی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: با ایجاد فاز جدید شهرک صنعتی شکوهیه که با همکاری دستگاه های اجرایی استان از جمله استانداری و اداره کل حفاظت از محیط زیست، مراحل آماده سازی زیرساختی آن دنبال می شود، علاوه بر توسعه فضای کسب و کار، نقش بسیار موثری در کاهش آلودگی های زیست محیطی شهر قم ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی بسیاری از فعالان خوشه کفش و دمپایی درسطح شهر و استان قم به صورت پراکنده فعالیت می کنند که آلودگی ناشی از فعالیت های آنان، سلامت شهروندان را در معرض تهدید قرار می دهد، اما با انتقال و استقرار مناسب آن ها در سطح شهرک های صنعتی، از انتشار آلودگی های ناشی از فعالیت های صنعتی در سطح شهر جلوگیری می شود.

وی با تاکید براینکه انتقال واحدهای تولیدی و صنعتی از سطح شهرها ومناطق مسکونی به شهرک های صنعتی از بهترین راهکارها برای توسعه و رونق تولید و اشتغال درسطح هر منطقه به حساب می آید، تصریح کرد: میزان انرژی و زیرساخت های مورد نیاز فعالان عرصه تولید و صنعت در شهرک های صنعتی درنظر گرفته شده و نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه کفش و دمپایی در شکوهیه قم فعال می شود

خوشه کفش و دمپایی در شکوهیه قم فعال می شود