مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 11:152018-03-15سياسي

پلمب 40 خانه مسافر در بانه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با اعلام این که 58 خانه مسافر در استان مجوز فعالیت دارند، عنوان کرد: طی دو سه ماه گذشته 40 خانه مسافر در استان پلمب شده است چراکه این امر خواسته معقول جامعه هتلداران شهرستان مریوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحسن علوی، در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی در کرستان اظهار کرد: اگر هر کسی کار خود را انجام ندهد سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان محقق نمی شود.

وی با اشاره به این که خانه مسافرها نه تنها در استان بلکه در کشور هم بغرنج شده است، افزود: براساس آخرین آیین نامه مربوط به این خانه مسافرها تعدادی از آنها در سطح استان ساماندهی شدند و سایر خانه مسافرها در صورت فعالیت پلمب می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان با اشاره به این که به صورت غیررسمی بیش از 500 خانه مسافر در استان فعالیت دارند، گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و هتلداران استان باید خانه مسافرهای سطح بانه تعطیل شود.

وی با اعلام این که 58 خانه مسافر در استان مجوز فعالیت دارند، عنوان کرد: طی دو سه ماه گذشته 40 خانه مسافر در استان پلمب شده است چراکه این امر خواسته معقول جامعه هتلداران شهرستان مریوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 40 خانه مسافر در بانه

پلمب 40 خانه مسافر در بانه