مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 09:512018-03-15اقتصادي

ساخت 36 واحد مسکن وِیژه سیل زدگان روستایی در تایباد


به منظور بازسازی منازل مددجویان خسارت دیده ازسیل پایان سال گذشته تعداد 36 واحد مسکن ویژه مددجویان سیل زده شهرستان مرزی تایباد با کمک های بلاعوض کمیته امداد مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تایباد، غلامرضا التفاتی شامگاه گذشته در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان تایباد که باحضور بخشدار بخش مرکزی در محل این بخشداری برگزار شد اظهار داشت: به منظور بازسازی منازل مددجویان خسارت دیده از سیل پایان سال گذشته تعداد 36 واحد مسکن ویژه مددجویان سیل زده شهرستان مرزی تایباد با کمک های بلاعوض امداد در روستاهای دوغارون، حاجی آباد، فرمان آباد، اسدآباد دربند،کوه آباد، آبقه، شیزن، چهاربرجی و شهرهای کاریز و مشهدریزه مراحل پایانی خودرا طی می کند و تعدادی نیز تکمیل و تحویل مددجویان تحت پوشش شده است.

رییس کمیته امداد تایباد زیربنای این واحدهای مسکونی را بین 30 تا 60 متر بیان کرد و اظهار داشت: در راستای بهره مندی مددجویان تحت پوشش از سرویس و حمام بهداشتی از ابتدای سال تاکنون تعداد 14 چشمه سرویس و حمام بهداشتی در منازل مددجویان تحت پوشش احداث و تحویل آنان شده است.

وی افزود: به منظور بهره مندی مددجویان تحت پوشش ساکن درروستاها که منازلشان دارای بافت فرسوده، خشتی و گلی است با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 36 واحد مسکن وِیژه سیل زدگان روستایی در تایباد

ساخت 36 واحد مسکن وِیژه سیل زدگان روستایی در تایباد