مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 16:412018-03-14اقتصادي

متخلفان واردات خودرو به مراجع قضایی معرفی شدند


مدعیان تخلفات چند هزار میلیاردی خودرو مستندات ارایه دهند و تخلف کنندگان با دستور قاطع وزیر صنعت به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از طرح ادعای برخی از وارد کنندگان خودرو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارایه داد.

در این اطلاعیه آمده است: در باب ادعای طرح شده از سوی این افراد و ارایه اعداد و ارقامی عجیب از قبیل: یک هزار میلیارد تومان فساد باید گفت: اظهار نظر بدون پایه و اساس و بدون مستندات کافی نمی تواند حایز توجه باشد.

بهتر است آقایان همزمان با طرح ادعای خود مدارک و مستندات مربوط به رقم ادعایی تخلفات را نیز ارایه دهند.

این اطلاعیه همچنین تصریح کرده: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم مبتنی بر شفاف سازی و برخورد قاطع با هرگونه تخلف است، شاهد این مدعی دستورات اکید محمد شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در خصوص برخورد با تخلفات و البته اطلاعیه قاطع مرکز حراست این وزارتخانه است که از هرگونه گزارش درست تخلفات استقبال و حتی پاداش هم می دهد.

این اطلاعیه تاکید کرده: برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه ثبت سفارش خودرو توسط خود وزارتخانه اطلاع رسانی شده و این تخلفات و توقف ثبت سفارش خودرو مربوط به دوره قبلی این وزارتخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان واردات خودرو به مراجع قضایی معرفی شدند

متخلفان واردات خودرو به مراجع قضایی معرفی شدند