مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 15:412018-03-14اجتماعي

ارتعاشات متروی اصفهان خسارت آور نیست


هیچ نگرانی درباره فعالیت مترو نیست و خساراتی در پی نخواهد داشت چراکه تاکنون آزمایش های زیادی انجام شده و نتایج نشان می دهد که ارتعاشات قطارها خسارت آور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، جواد شعرباف ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هیچ نگرانی درباره فعالیت مترو نیست و خساراتی در پی نخواهد داشت، تاکنون آزمایش های زیادی انجام شده و نتایج نشان می دهد که ارتعاشات قطارها خسارت آور نیست و در مراکز متعدد و با نصب سنسورها در کنار پایه های میراث فرهنگی قابل محاسبه و مشخص است.

وی افزود: خط دوم مترو از شمال میدان نقش جهان عبور می کرد، مسیری بسیار مهندسی و با پشتوانه مطالعات عمیق از شرکت های بین المللی طراحی شده بود اما به دلیل نگرانی های به وجود آمده برای خط دو هم مشکل پیش آمد و نهایتاً قرار شد اگر سازمان یونسکو که بالاترین مرجع تصمیم گیری است، تأیید کرد عبور را انجام دهیم.

مشاور عالی شهردار اصفهان ادامه داد: این مجوز از طرف یونسکو در سال 94 داده شد اما باز به دلایلی که همچنان میراث فرهنگی اصفهان و سازمان های مردم نهاد دارند، پیشرفتی اتفاق نیفتاد اما در پایان با پیگیری ها در میراث فرهنگی کشور و با حضور شورای شهر و شهردار به جمع بندی رسیده شد که خط از میدان امام عبور نکند و هم اکنون مسیر یک کیلومتر و نیم دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتعاشات متروی اصفهان خسارت آور نیست

ارتعاشات متروی اصفهان خسارت آور نیست