مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 15:112018-03-14پزشكي

مصدومیت 52 یزدی در حوادث چهارشنبه آخر سال


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی استان یزد از مصدویت 52 نفر در این استان در حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

- احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در یزد، با اعلام افزایش مصدومان حادثه چهارشنبه سوری در استان یزد نسبت به سال گذشته، گفت: متأسفانه شب گذشته 52 نفر از مردم استان یزد در اثر استفاده از مواد محترقه مصدوم شدند که در اورژانس های پیش بیمارستانی و بخش اورژانس های بیمارستان ها تحت درمان قرار گرفته اند؛ درصورتی که این آمار در سال گذشته 37 مورد مصورم بوده است.

وی افزود: متأسفانه علی رغم آموزش ها و زحماتی که دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس یزد به عمل آورده است؛ اما متأسفانه آمار حوادث چهارشنبه سوری در استان یزد علیرغم کاهش آمار مصدومان در کل کشور، در استان یزد افزایش یافته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی استان یزد بابیان اینکه مصدومان چهارشنبه سال جاری عمدتاً در سنین 10 تا 20 سال هستند، اظهار کرد: مصدومین اکثراً به سوختگی درجه یک یا دو دچار شده اند و متأسفانه آسیب به اندام فوقانی به خصوص چشم، صورت و دست ها زیاد بوده است.

دهقان با اعلام این خبر که در شب گذشته در شهرستان ابرکوه یک مورد مصدوم دچار قطع انگشت و در شهرستان مهریز یک مورد مصدوم دچار قطع دست شده اند، تصریح کرد: متأسفانه باوجود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 52 یزدی در حوادث چهارشنبه آخر سال

مصدومیت 52 یزدی در حوادث چهارشنبه آخر سال