مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:352018-03-14سياسي

معدل نگرش مردم خراسان شمالی به اعتیاد پایین است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی بر افزایش آگاهی های عمومی در حوزه اعتیاد تاکید کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ریواده در همایش آسیب اجتماعی شناسی با رویکرد پیشگیری اولیه از اعتیاد در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان با اشاره به شیوع اعتیاد گفت: در حوزه پیشگیری از اعتیاد به نشاط اجتماعی به عنوان یکی از راهبردهای مهم برای اجتماعی شدن نیاز داریم.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر برای پیشگیری و مقابله از اعتیاد می توانند نقش بسزایی ایفا کنند، بر تعریف 10 مصداق نشاط اجتماعی از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

ریواده با بیان اینکه در مسئله شیوع اعتیاد بحث سنجش نگرش مردم به اعتیاد حائز اهمیت است، بیان کرد: معدل نگرش مردم استان به اعتیاد پایین است و این امر نشان می دهد مردم استان خیلی نسبت به مسئله اعتیاد نگرانی ندارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با تاکید بر ارتقای آگاهی های عمومی در حوزه اعتیاد و مواد مخدر گفت: در باور عموم نگاه به اعتیاد و مقابله با آن نگاه درمانی است در صورتی که باید پیشگیری از اعتیاد به باور عمومی تبدیل شود.

احمد ریواده با بیان اینکه نگرانی ما در حوزه اعتیاد استان حول سه موضوع و مسئله است، میزان رشد اعتیاد در استان را مهم ترین موضوع اعلام کرد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدل نگرش مردم خراسان شمالی به اعتیاد پایین است

معدل نگرش مردم خراسان شمالی به اعتیاد پایین است