مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-14سياسي

پرده برداری از تندیس شهید همدانی در باغ موزع دفاع مقدس همدان


تندیس سردار شهید حاج حسین همدانی، سامانه نمایشی موشکی و 28 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس امروز طی آیینی با حضور مسئولان ارشد استان همدان و فرماندهان نظامی و انتظامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در آیین رونمایی از تندیس، با بیان اینکه ساخت تندیس و نماد کوچکترین کار برای اینگونه شخصیت های بزرگ و ماندگار است، گفت: سردار شهید حسین همدانی محور شکل گیری دفاع از حرم است بنابراین ساخت تندیس و نمادسازی از او زمانی قابل ارزش است که منجر به ترویج اندیشه هایش شود.

وی با تأکید بر کاستن از تبلیغات در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: برای موفقیت در این راه به گفتمان سازی و جریان سازی نیاز داریم.

در این آیین همچنین 28 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس شامل مجموعه مجاهدین دارالجهاد با 17 عنوان کتاب و کتاب های از متن سرخ ، علمداران 4 ، علی کو ، غروب زرد خورشید ، من و بچه ها ، بالکن کاغذی ، فقط چند سانت خاکریز ، کمین ، اولین حضور من در جبهه ، شبی در برزخ و کوچه های زمین تا باغ آسمان که به قلم نویسندگان توانمند همدانی و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان منتشر شده، رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری از تندیس شهید همدانی در باغ موزع دفاع مقدس همدان

پرده برداری از تندیس شهید همدانی در باغ موزع دفاع مقدس همدان