مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-14اقتصادي

مفاد قرارداد رنو را نمی گویم


من قرارداد رنو را باز نخواهم کرد.

هیچ قراردادی را باز نخواهیم کرد، مگر در مورد قرارداد توتال جزییات می دانید مگر در مورد این قرارداد موضوعی عنوان شده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: زمانی که مقرر شد فرانسوی ها دوباره به بازار ایران وارد شوند، تصور بر این بود که این بار زودتر از همیشه شاهد گازخوری خودروهایی باشیم که تحت قراردادهای پسابرجامی وارد بازار ایران شده اند اما این روال با همه تلاش ها و حرف و حدیث هایش به قدری طولانی شده است که به مثنوی هفتاد و یک من تبدیل شده است.

می گویند روزی که مقرر شد تا دومین خودروساز فرانسه، دومین قرارداد خودرویی را با ایرانی ها امضا کند حتی مدیران خودرویی که در هیات اعزامی ایرانی بودند، تصور می کردند خود امضا کننده قرارداد هستند اما زمانی که مهر و امضای رییس ایدرو پای این قرارداد ثبت شد، ماجرای دومین قرارداد خودرویی ایرانی ها با پاریس نشینان وارد فاز جدیدی شد.

خودروسازی که به نظر می رسید باید طرف قرارداد باشد حالا باید تامین کننده سایت تولید خودرو شود و سهامدار جزء دو خودروساز تبدیل به خودروساز می شد.

شاید همین ماجرا باعث شد تا ماجرای رنو ایدرو به قدری طولانی شود که حتی دیگر منصور معظمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هم برای ذکر خبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاد قرارداد رنو را نمی گویم

مفاد قرارداد رنو را نمی گویم