مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-14اقتصادي

همدان عاری از آلودگی آب و خاک


پیشرفت علوم، توسعه منابع و رشد مصرف انرژی در جهان سبب افزایش آلاینده های زیست محیطی شده است.

پساب های صمعتی و کشاورزی که در محیط رها می‎شود، - وارد آب های سطحی و زیرزمینی شده و سبب آلودگی آنها می‎شود همچنین مصرف بی رویه سموم و آفت کش های کشاورزی سبب آلودگی خاک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه همدان استانی کشاورزی و نیمه صنعتی بوده و منابع آلودگی آب و خاک این استان بیشتر از طریق استفاده از کودها و سموم کشاورزی و برخی از واحدهای تولیدی بوده است، خبرگزاری ایسنا برآن شد تا وضعیت آب و خاک استان را با حضور دستگاه های متولی مورد بررسی قرار دهد.

در این راستا نشست بررسی آلودگی های زیست محیطی در استان همدان با محوریت آلودگی آب و خاک با حضور مدیران مربوطه در دفتر ایسنا برگزار شد.

* هیچ گونه آلودگی آب و خاک ناشی از نشت شیرابه زباله در استان مشاهده نشده است رییس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در ابتدای این نشست درباره تأثیر نشست شیرابه های زباله بر خاک و آب گفت: تا کنون هیچ گونه آلودگی آب و خاک ناشی از نشت شیرابه زباله در استان مشاهده نشده به طوریکه به واسطه اینکه ترانشه دفن زباله با یک لایه خاک رُس کوبیده پوشاند شده، هیچ اثراتی از آلودگی آب و خاک در استان مشهود نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان عاری از آلودگی آب و خاک

همدان عاری از آلودگی آب و خاک