مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:352018-03-14سياسي

پیش بینی آخوندی برای افزایش 5 درصدی سفرهای نوروزی


وزیر راه، مسکن و شهرسازی از پیش بینی افزایش پنج درصدی سفرها در ایام نوروز خبر داد و تمهیدات این وزارتخانه در این ایام را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی در رزمایش بزرگ ترافیک و خدمات سفر نوروز 97 که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور فرمانده ناجا، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رییس سازمان اورژانس کشور، رییس سازمان امداد و نجات، رییس پلیس راهور ناجا و .

در ضلع جنوبی حرم امام خمینی برگزار شد، گفت: در وزارت راه برای نوروز و سفرهای انبوهی که در این ایام خواهیم داشت آماده می شویم و امیدواریم که بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

آخوندی با بیان اینکه مدیریت حوزه راه یک مدیریت چند وجهی است، گفت: دستگاه های مختلفی در این زمینه فعال هستند، چراکه مدیریت راه امری بسیار پیچیده است.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی اظهار کرد: سفرهای نوروزی دو ویژگی عمده دارد، یکی حجم عمده سفرها و دیگری رانندگانی که برای بار اول به جاده ای رفته و چندان با آن مسیر آشنا نیستند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه معمولا سفرها در ایام نوروز به صورت خانوادگی انجام می شود، گفت: متاسفانه خواب آلودگی و همچنین صحبت و شوخی با اعضای خانواده در حین رانندگی از جمله مواردی است که منجر به وقوع حوادث رانندگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخوندی برای افزایش 5 درصدی سفرهای نوروزی

پیش بینی آخوندی برای افزایش 5 درصدی سفرهای نوروزی