مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:252018-03-14دانش

شرکت 50 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در اردوهای راهیان نور


امسال دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه در برگزاری اردوی راهیان نور فعال بوده و بیش از 50 هزار دانشجو از واحدهای سراسر کشور در این اردوها شرکت کرده اند.

- دکتر فرهاد رهبر در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد شرکت 50 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در اردوهای راهیان نور رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه در برگزاری اردوی راهیان نور فعال بوده و بیش از 50 هزار دانشجو از واحدهای سراسر کشور در این اردوها شرکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در جمع خبرنگاران درباره اهمیت راه اندازی اردوهای راهیان نور، گفت: راهیان نور حرکت بسیار مقدسی است که از سال ها قبل شروع شده و شوری در میان جوانان به وجود آورده است.

وی افزود: امسال هم دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه در این زمینه فعال بوده و بیش از 50 هزار نفر از دانشجویان واحدهای سراسر کشور را برای حضور در این اردوها اعزام می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را تشریح کرد و گفت: هدف از این حرکت انقلابی این است که دانشجویان علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از ایستادگی، جانفشانی و استقامت آنها در مقابل دشمنان در شرایط سخت 8 سال دفاع مقدس، آگاهی یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 50 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در اردوهای راهیان نور

شرکت 50 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در اردوهای راهیان نور