مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:052018-03-14اقتصادي

80 درصد ظرفیت بنادر شمالی خالی مانده است


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر این که بنادر کشور فقط محلی برای تخلیه، بارگیری و ترابری کالا نیستند، گفت: ظرفیت بنادر شمالی کشور حدود 30 میلیون تن است که در حال حاضر از شش میلیون تن ظرفیت آن(20 درصد) استفاده می شود و برای ارتقای این سهم، - نیازمند استفاده از تسهیلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد راستاد - معاون وزیر راه و شهرسازی - در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد انزلی که امروز با حضور مرتضی بانک - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و همچنین رضا مسرور - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی - در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد، اظهار کرد: با این رویه شاهد هم افزایی و مشارکت سازمان های مربوطه خواهیم بود که موجب تحول در بنادر کشور به ویژه بنادر شمالی می شود.

وی ادامه داد: با هدایت دبیر شورای عالی مناطق آزاد و وزیر راه و شهرسازی توانستیم طی چند ماه اخیر مذاکراتی را در راستای هم افزایی سازمان بنادر و منطقه آزاد انزلی داشته باشیم تا استفاده از ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سرمایه های کشور باید به مرحله بهره برداری برسند، خاطر نشان کرد: به واسطه ظرفیت ها و تسهیلات موجود در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد ظرفیت بنادر شمالی خالی مانده است

80 درصد ظرفیت بنادر شمالی خالی مانده است