مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 11:262018-03-14سياسي

بهارانه ویژه برنامه رادیو قرآن برای تحویل سال نو


همزمان با فرارسیدن نوروز 1397 و آغاز بهار طبیعت، شبکه رادیویی قرآن با هدف ایجاد فضای شاد و معنوی با تولید و پخش ویژه برنامه تحویل سال با عنوان بهارانه مخاطبان را در این لحظات همراهی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"؛ همزمان با فرارسیدن نوروز 1397 و آغاز بهار طبیعت، ویژه برنامه بهارانه با هدف اطلاع رسانی، ایجاد فضای شاد و معنوی سه شنبه 29 اسفندماه از ساعت 18 الی 20:50 به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم مخاطبان می شود.

با توجه به اینکه روز اول فروردین شهادت امام هادی(ع) است در ویژه برنامه تحویل سال بعد از اذان مغرب در آیتم 3 تا 5 دقیقه ای به ویژگی های شخصیتی این امام همام پرداخته خواهد شد.

برنامه های رادیو قرآن قبل از اذان وارد فضای مناجاتی شده و تلاوت قبل از اذان مغرب به صورت زنده توسط یکی از قاریان بین المللی قرائت می شود.

پس از نماز و تعقیبات آن برنامه ها وارد فضای لحظات قبل از سال تحویل شده و در این بخش با آیتمی به کارشناسی آقای کوه کرم به موضوع اتفاقات نجومی درخصوص تحویل سال پرداخته می شود.

لحظات تحویل سال نو و قرائت دعای تحویل سال بخش بعدی است و در لحظه تحویل سال با پخش صدای نقاره خانه امام رضا(ع) تحویل سال انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهارانه ویژه برنامه رادیو قرآن برای تحویل سال نو

بهارانه ویژه برنامه رادیو قرآن برای تحویل سال نو