مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 11:012018-03-14سياسي

انتقاد آیت الله سبحانی از بی حجابی و رقص در فضای عمومی جامعه


یکی از مراجع تقلید با اشاره به انتشار مقاله ای درباره حجاب گفت: در شرایطی که دختری ناآگاه روسری خود را از درخت آویزان می کند و چند نفر از زنان می رقصند و هیچ عکس العملی نشان داده نمی شود نشر این مقاله چه معنایی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً مقاله ای با موضوع حجاب اجباری نوشته شده که نویسنده بیان کرده حجاب واجب و ترک حجاب معصیت است ولی اجباری نیست و هر که بخواهد حجاب داشته باشد و کسی که بی حجاب است گناه می کند اما اجباری در کار نیست.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده بداند حجاب اجباری دو معنی دارد که معنی باطل آن این است که اگر زنی بی حجاب در خارج دیده شد پلیس چادری بگیرد و بر سرش بیندازد، البته حجاب اجباری به این معنا باطل است به احدی از مسلمانان نگفته که اگر بی حجابی در خارج دیدیم چادر بر سرش بیندازیم.

این مرجع تقلید با اشاره به معنای دیگر واجب بودن حجاب گفت: حجاب واجب و ترک حجاب معصیت است اگر کسی معصیت را در داخل حریم شخصی انجام دهد کسی با او کاری ندارد ولی اینکه بخواهد در بیرون این حریم انجام دهد وظیفه حکومت اسلامی جلوگیری از این گناه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله سبحانی از بی حجابی و رقص در فضای عمومی جامعه

انتقاد آیت الله سبحانی از بی حجابی و رقص در فضای عمومی جامعه