مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 10:312018-03-14فرهنگي

آغاز ماراتن اکران نوروزی سینما + جزییات


اکران نوروز 97 با اکران 7 فیلم سینمایی کار خود را آغار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از هفته ها کش و مکش بر سر اکران ها و سرگروه های سینمایی، بالاخره 7 فیلم سینمایی برای 7 سرگروه سینمایی اعلام شد.

فیلم هایی که پیش از این درباره آنها گمانه زنی هایی صورت می گرفت و تقریباً بسیاری از حضور این فیلم ها در لیست اولین اکران نوروزی مطمئن بودند.

فیلم های حاضر در نخستین اکران نوروز 97 از امروز نمایش خود را در سرگروه ها سینمایی آغاز کردند، در ادامه با فیلم های حاضر در اکران نوروزی بیشتر آشنا می شویم.

فیلم سینمایی به وقت شام تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با عنوان به وقت شام در سرگروه سینمایی کورش اکران خود را آغاز کرده است.

این فیلم داستان دو خلبان ایرانی را روایت می کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیما آن ها به سرنوشتی عجیب دچار می شوند.

این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در 8 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست 3 سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

در این فیلم علاوه بر بابک حمیدیان و هادی حجازی فر، بازیگران غیرایرانی از جمله پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، لیث مفتی، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، علی سکر، محمد شعبان، سامر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماراتن اکران نوروزی سینما + جزییات

آغاز ماراتن اکران نوروزی سینما + جزییات