مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 09:502018-03-14حوادث

دریافت خدمات درمانی 8 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در هرمزگان


پیرو اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا ساعت هشت صبح امروز، 8 مصدوم به دلیل حوادث چهارشنبه سوری خدمات درمانی دریافت کردند.

- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: آقای 29 ساله با پارگی تاندون های سه انگشت دست راست به دلیل انفجار منور در دست و اعزام از هرمز به بیمارستان شهید محمدی و درمان سرپایی انجام شد.

دکتر فاطمه نوروزیان با اشاره به اینکه یک مصدوم آقای 22 ساله در بندرعباس با سوختگی مختصر صورت با درمان سرپایی از خدمات درمانی بهره برد، اضافه کرد: یک مورد پسر بچه 10 ساله در بندرلنگه به دلیل سوختگی کف دست و درمان سرپایی راهی بیمارستان شد.

وی ادامه داد: همچنین یک دختر بچه هفت ساله سوختگی کف دست و قسمت کوچکی از شکم در قشم، مورد درمان سرپایی انجام قرار گرفت.

نوروزیان با بیان اینکه آقای 26 ساله سوختگی سطحی پشت گوش، تحت ردرمان سرپایی در قشم قرار گرفت، ادامه داد: آقایی 23 ساله با سوختگی سطحی در هر دوپا توسط مواد آتش زا، مورد درمان سرپایی در قشم .

قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه همچنین آقای 20 ساله با آسیب جزیی به صورت در اثر مواد محترقه در بندرعباس تحت درمان سرپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خدمات درمانی 8 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در هرمزگان

دریافت خدمات درمانی 8 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در هرمزگان