مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 09:412018-03-14ورزشي

ابهام درخصوص مصدومیت ستاره استقلال؛ امید اندک برای بازگشت مهاجم آبی ها


ماما تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته و با گلزنی هایش محبوبیت زیادی در این تیم پیدا کرده بود، به گفته برخی منابع خبری تا پایان فصل قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود.

- ابهام درخصوص مصدومیت ستاره استقلال؛ امید اندک برای بازگشت مهاجم آبی ها " ماما تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته و با گلزنی هایش محبوبیت زیادی در این تیم پیدا کرده بود، به گفته برخی منابع خبری تا پایان فصل قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهاجم محبوب آبی ها که در نیمه دوم دیدار با العین از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود، دیر وز ام آر آی داد و مشخص شد میزان پارگی عضله پای وی به حدی است که به احتمال زیاد تا پایان فصل قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.

ماما تیام که یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که تاکنون به فوتبال ایران و تیم استقلال آمده، در لیگ قهرمانان این فصل بهترین گلزن استقلال بود و در صدرنشینی این تیم نقش زیادی داشت.

پس از مصدومیت شدید محسن کریمی که به پارگی رباط وی منجر شد، این دومین شوک به شفر و استقلال است.

در حالی صحبت از مصدومیت شدید تیام است که دکتر نوروزی، پزشک باشگاه استقلال بدون ذکر مدت زمان دوری تیام از میادین مدعی شده که این بازیکن می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام درخصوص مصدومیت ستاره استقلال؛ امید اندک برای بازگشت مهاجم آبی ها

ابهام درخصوص مصدومیت ستاره استقلال؛ امید اندک برای بازگشت مهاجم آبی ها