مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 09:412018-03-14پزشكي

رییس انجمن بیولوژی تولید مثل ایران مطرح کرد تأثیر داروهای بدن سازی در ناباروری


رییس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران چالش های حوزه ناباروی را تشریح کرد و گفت: عدم نظارت وزارت بهداشت بر اقدامات درمانی ناباروری منجر به بروز مشکلات شده که برخی از نمایندگان در صدد تصویب طرحی در این زمینه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، محمد مهدی آخوندی در آستانه برگزاری چهارمین کنگره بین المللی تولید مثل اظهارداشت: این کنگره 5 تا 7 اردیبهشت 97 در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود و با توجه به همزمانی زمان کنگره با هفته سلامت و روز ملی جمعیت و روز ماما، همه ساله در اردیبهشت ماه و نزدیک به این رویدادها انتخاب شده تا بتوانیم یک کنگره بزرگ ملی تولید مثل را در کشور داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه در کشور هر انجمن و دانشگاه دنبال برگزاری یک کنگره است اما با برگزاری یک کنگره جامع هم در هزینه ها و زمان صرفه جویی می شود و هم اطلاعات بهتری در اختیار همکاران قرار می گیرد.

رییس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران ادامه داد: گروه های درگیر در این کنگره شامل متخصصین جنین شناسی، متخصصین زنان، ارولوژی، ژنتیک، رشته های علوم پایه پزشکی مثل بیوشیمی، ایمونولوژی، مهندسی ژنتیک و رشته های علوم انسانی شامل رشته های حقوق و اخلاق بوده که زمینه بسیار وسیع و توسعه یافته تری از دیگر زمینه های علوم پزشکی را در بر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن بیولوژی تولید مثل ایران مطرح کرد تأثیر داروهای بدن سازی در ناباروری

رییس انجمن بیولوژی تولید مثل ایران مطرح کرد تأثیر داروهای بدن سازی در ناباروری