مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 00:362018-03-13سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه استیضاح خود گفت: مشتاق هستم استیضاح کنندگان با آمار بگویند چند درصد از برنامه ها انحراف داشتم؛ موافقان استیضاح می گویند بی اعتنایی ربیعی به کارگران ما را مجبور به استیضاح کرد.

آخوندی در راه ماند/نمایش سندی که حاشیه ساز شد/موافقان و مخالفان استیضاح وزیر راه در مجلس چه گفتند؟" عباس آخوندی با 92 رأی موافق، 152 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 246 نماینده حاضر در جلسه در وزارت راه و شهرسازی ابقا شد.

روحانی و رییسی دیدار کردند/ هشدارهای آیت الله جنتی به رییس جمهور درباره فضای غیرانقلابی برخی دستگاه ها" پس از اتمام سخنان آیت الله جنتی، حسن روحانی جز اولین نفراتی بود که بلافاصله صحن خبرگان را ترک کرد و پیش از خروج از صحن با حجت الاسلام رییسی دیدار و مصافحه کرد.

جزییات حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی سراوان/ حملات ترکیبی تروریست ها برای اولین بار/ 4 تروریست کشته شدند" حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی میل 190 سراوان با هوشیاری نیروهای قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه ناکام ماند.

بازداشت 8 اخلالگر در تهران/ 960 مصدوم و 3 فوتی/ سوختگی و مشکلات چشمی رتبه اول و دوم آسیب ها/ تهران، کرمانشاه و کردستان رکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته