مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 20:362018-03-13بين الملل

ترامپ معاون تیلرسون را هم برکنار کرد


معاون دیپلماسی عمومی تیلرسون که با رسانه ها در خصوص اخراج توییتری رییسش توسط ترامپ و بی اطلاعی وزیر خارجه سابق آمریکا از علت برکناری اش مصاحبه کرده بود، - از سمت خود برکنار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی پس از اعلام خبر برکناری ناگهانی رکس تیلرسون وزیر خارجه سابق آمریکا از سمتش، استیو گلداشتین معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکا هم از سمتش برکنار شد.

گلداستین پس از انتشار خبر برکناری تیلرسون گفته بود که وی از طریق بیانیه توییتری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از برکناری خود باخبر شده است.

بیشتر بخوانید: اخراج توییتری وزیر خارجه آمریکا؛ تیلرسون از برکناری اش مطلع نبوده" معاون تیلرسون همچنین گفته بود که رکس تیلرسون پس از اعلام عمومی خبر برکناری اش، با ترامپ مکالمه ای نداشته و از علت این تصمیم رییس جمهور آمریکا بی اطلاع است.

گلداستین به علاقه تیلرسون برای ادامه کارهای ناتمامش در وزارت خارجه هم اشاره کرده بود؛ اشاره ای که هرگونه شایعه مبنی بر قصد قبلی تیلرسون برای کناره گیری را بی پایه و اساس می کند.

ترامپ پس از اعلام تویئتری خبر برکناری وزیر خارجه اش در جمع خبرنگاران گفته بود که با تیلرسون در خصوص برجام اختلاف نظر داشته و همین اختلاف نظر، از دلائل اصلی برکناری وی بوده است؛ ترامپ گفته که با گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ معاون تیلرسون را هم برکنار کرد

ترامپ معاون تیلرسون را هم برکنار کرد