مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 19:562018-03-13بين الملل

کشف کارگاه های ساخت مواد شیمیایی در غوطه شرقی+عکس


نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی محله «الافتریس» و محله «الشیفونیه» در غوطه شرقی ریف دمشق، کارگاه ساخت مواد شیمیایی متلق به تروریست ها را کشف و ضبط کردند.

- نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی محله الافتریس و محله الشیفونیه در غوطه شرقی ریف دمشق، کارگاه ساخت مواد شیمیایی متلق به تروریست ها را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی برخی از محلات و مناطق غوطه شرقی واقع در ریف دمشق، کارگاه مواد شیمیایی کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالاخباریه، یک کارگاه ساخت مواد شیمیایی در محله الشیفونیه در غوطه شرقی کشف شده که تصاویر آن منتشر شده است.

نیروهای سوری در عملیات پاکسازی محله الافتریس نیز یک کارگاه دیگر ساخت مواد شیمیایی تروریست ها و یک کارگاه دیگر در زمینه ساخت بمب و خمپاره را کشف و ضبط کردند.

روز گذشته (دوشنبه) نیز نیروهای دولت سوریه حین گشت زنی در شهرک عفتریس در غوطه شرقی پس از خروج تروریست ها، یک کارگاه تولید تسلیحات شیمیایی را کشف کردند.

ارتش سوریه امروز بعد از ظهر (سه شنبه) در حومه جنوب شرق استان دیرالزور یک کارخانه ساخت سلاح و مهمات نظامی را کشف کرد که مربوط به تروریست های داعش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه های ساخت مواد شیمیایی در غوطه شرقی+عکس

کشف کارگاه های ساخت مواد شیمیایی در غوطه شرقی+عکس